Політика повернення

Згідно зі статтею 9 Закону "Про захист прав споживача", повернення товару відбувається протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, за умови дотримання таких критеріїв:

  1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання/збірки: подряпин, сколів, потертостей, слідів розкриття; немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  2. Програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).
  3. Товарний вигляд збережений: залишилися всі ярлики, наліпки й інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований і запакований, як під час першої покупки.
  4. Присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру виробника про те, що умови експлуатації не були порушені.

Під час повернення замовлення/товару покупець оплачує всі транспортні витрати, пов'язані з поверненням замовлення/товару (крім гарантійних випадків). Якщо доставка товару не була оплачена покупцем, сума витрат на доставку буде вирахувана з суми повернення грошей.

Повернення коштів, сплачених за товар, повертаються у повному обсязі (або з вирахуванням транспортних витрат) протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару на складі. Повернення здійснюється шляхом грошового переказу на ті ж банківські реквізити, з якої була здійснена оплата за товар. У випадку готівкового розрахунку у відділенні Нової Пошти або кур'єру кошти повертаються також на банківські реквізити покупця.